pondělí 17. února 2014

SGG - 2. týden

Já je studijní náplň tohoto týdne? Rozdílná pro studenty kombinované a prezenční formy studia. Ti první by si měli projít materiály týkající se harmonizace dat, které jsme se studenty prezenční formy probrali minulý čtvrtek. Pro druhou skupinu jsou určeny materiály týkající se ontologií.

Co se týká úkolů, tak pro následující týdny jsou aktuální hned tři (o prvních dvou jsem informoval již minulý týden):


  1. Do diskuze pod tento příspěvek napište připomínky ke kurzu (nápady, náměty, očekávání...). Získáte hned dva body (za smysluplné poznámky). Termín je 19.2.2014.
  2. Do diskuze pod tento příspěvek také napište rozdělení do skupiny (jména členů skupiny) a výběr ORP. Opět získáte 2 body (každý ze členů skupiny), termín je 23.2.2014.
  3. Každá skupina zašle do 1.3.2014 prezentaci, která představí zápočtový projekt. Jak jsem avizoval na přednáškách, mělo by se jednat o úvod. To znamená očekávám, že se dozvím následující informace - strukturu projektu, vaše plány, úvodní hypotézy, motivaci, očekávání a podobně. Plný počet bodů, tedy 7 bodů, bude uděleno za kreativní, nápaditou, věcnou a konkrétní prezentaci (a samozřejmě také za správnou z hlediska obsahu i z hlediska zásad pro tvorbu prezentací).


Poznámka na závěr: Během týdne ještě doplním do Průvodce předmětem penalizaci pozdní odevzdání úkolů.

8 komentářů:

  1. Velice kladně musím hodnotit přístup k předmětu (zejména pro kombinované studenty) ze strany vyučujícího. Průvodce předmětem na tomto blogu je více než podrobný a krásně připomíná jednotlivé úkoly a termíny. Jediné, co tu postrádám je aktuální stav "bodového konta", konkrétně: například nevím, zda můj předchozí příspěvek byl či nebyl ohodnocem cennými body k zápočtu. Děkuji za Váš čas pro nás studenty. Doufám, že všichni tento předmět bez větších problémů splníme.
    PK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodnocení je v příslušné kolonce v levém sloupci (bylo přidáno 18. února).

      Vymazat
  2. Těším se na internetový způsob výuky, který jsem ještě neměla možnost vyzkoušet. Očekávám, že tento způsob výuky bude klást větší důraz na samostatnost a spolehlivost každého studenta. Doufám, že se naučím vyhledávat potřebná data a efektivně propojovat prostorovou a neprostorovou složku dat a harmonizovat data z různých zdrojů. Dále očekávám, že se naučím hodnotit geodata z pohledu kulturní geografie. Co se týče hodnocení semestrální práce, tak vzhledem k tomu, že práce nebudemem průběžně prezentovat, líbilo by se mi, kdyby se do hodnocení zapojili i ostatní studenti a na blogu případně zveřejňovali připomínky nebo poznámky k práci ostatních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se studentským hodnocením souhlasím. V příštích létech se to pokusím zařadit přímo do bodového hodnocení. V letošním roce budu rád za jakoukoli vzniklou diskuzi.

      Vymazat
  3. Dobrý den, zde je odkaz na úvodní prezentaci skupiny Stod: https://drive.google.com/folderview?id=0B7zwBV1j4p02T1ZZMFRpR29FbnM&usp=sharing
    Nejsem si jistá, jestli úkoly máme odevzdávat jako komentáře nebo je zde pro odevzdání úkolů zvláštní sekce?

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    posílám odkaz na první úkol: https://docs.google.com/file/d/0Bz0nWyJhme14aXlMdFhwQkh4UFE/edit?pli=1

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, zde je odkaz na naší prezentaci - Karasová, Hozmanová: http://ulozto.cz/xEQuiKXu/prezentace-sgg-ppt

    OdpovědětVymazat