úterý 4. listopadu 2014

Hodnocení úkolů za měsíc říjen

V tabulce je doplněné hodnocení úkolů za říjen. K úkolům mám několik poznámek:

  1. Neobávejte se toho, že se váš příspěvek nezobrazí hned v diskuze. Diskuze je moderovaná (kvůli spamům), proto musím každý příspěvek před publikování schválit.
  2. Příjemně mě překvapil počet správných map. Bylo vidět, že nad mapami přemýšlíte a mnoho nedostatků bylo způsobeno spíše nezkušeností.
  3. Trochu mě zaráží velice podobné mapy - například s jinými barvami nebo jiným územím. Příště je budu hodnotit jako chybné.
  4. Věnujte pozornost i datům, která zpracováváte.
  5. Téměř polovina studentů neodevzdala žádnou mapu. Mám to chápat tak, že již nestudují nebo pouze vyčkávají?

3 komentáře:

  1. Mám dotaz, který by mohl pomoci dalším, kteří budou zpracovávat stejnou úlohu.
    Byla by takto opravená mapa C2 již v pořádku?
    Změněna legenda a přidáno info o datech.
    https://drive.google.com/file/d/0BzPnfI3jo4ITMzJ0aXVGVUNXLUk/view?usp=sharing

    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, mapa nebyla přístupná, už jsem to změnil.

      Vymazat
    2. Já bych volil neutrální pozadí - zřejmě nějakou šedou barvu. Ale stále se mi to nezdá. Pořád se musíme držet základního principu - co je v legendě musí být i mapě a tomu mapa a legenda neodpovídá. Asi nejčistější řešení by bylo udělat křížovou tabulku mezi jednotlivými hodnotami s tím, že by kombinace, které se v mapě nevyskytují byly odstraněny nebo vizuálně potlačeny.
      Druhá možnost se použít tmavé pozadí legendy nebo celého okolí mapového pole a pak použít bílé šrafy, které jsou na mapě.

      Vymazat