středa 11. května 2016

SGG: Týden 13

A máme tu konec semestru. Možná se divíte, že na blogu nezbývá žádná prezentace. Je to proto, že poslední téma natolik rozšířené v prostředí internetu, že stačí zagooglovat, zabingovat nebo zayahooovat a najít takový studijní materiál, který vám bude vyhovovat. Jaká klíčová slova máte hledat? INSPIRE (zajímat mě bude nejen charakter směrnice, ale i její dopad na českou legislativu a technické parametry, zvláště datové modely a metadata), Spatial data infrastructure (SDI, infrastruktura prostorových dat) a česká GeoInfoStrategie a její důsledky.

Těším se na dokončené zápočtové úkoly. Připomínám, že termín pro odevzdání kompletních prací je 20. května. A pak budou následovat zkoušky.

8 komentářů:

  1. Protože o zkoušce mluvíte v tomto příspěvku, přidám svůj návrhu termínu sem ať je to hezky pohromadě. Chtěl bych požádat o termín v pondělí 23.5. nejlépe někdy dopoledne. Jak jsem psal, chtěl bych letos uzavřít studium a rád bych zkoušku absolvoval co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel zkouška může být příští týden pouze v úterý, ve čtvrtek nebo v pátek.

      Vymazat
  2. V tom případě bych byl pro úterý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Termín je vypsaný na portálu.

      Vymazat
    2. Byla by šance na přesunutí termínu na odpoledne? Např. od 15:00? Pokud bych získal zp., hodilo by se mi to mnohem více.

      Vymazat
    3. Domluvte se s kolegou Voráčkem. Já jsem ochotný termín změnit, pokud bude volná učebna.

      Vymazat
    4. S kolegou Voráčkem jsem domluven, že mu to nevadí. Místnost je podle STAGu volná. Děkuji

      Vymazat
    5. Změna provedena - je možné se zapisovat.

      Vymazat